Hoe maak je de voegen op de vloer weer wit?

Ik werk in een supermarkt en in de afgelopen jaren is het gebouw niet heel schoon gehouden, nu is de vraag: hoe krijg je de voegen van de tegels weer wit? Ik denk dat er wat meer op zit dan alleen een beetje viezigheid

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Overig
7.8K
Pieterke
3 jaar geleden
Hier staan een paar tips:https://hg.eu/nl/tips/voegen-schoonmaken
Ik hoop wel dat je genoeg collega's hebt die je willen helpen.

Het beste antwoord

Ik heb onlangs de voegen van mijn tegelvloer ingespoten met Dasty Super cleaner (geel etiket, van de Wibra), 10 minuten laten intrekken en vervolgens met een voegenborstel van Gardena (zie link, neem die met de witte haren en niet met stalen haren) de voeg borstelen. Vervolgens met een sopje de restanten Dasty verwijderen. Let wel op je kleren, want in Dasty zit chloor. De Gardena voegenborstel kun je aan een steel monteren, zodat je bij het schrobben niet hoeft te bukken.
paulus811