Als ik deze foto zou bijwerken zou het een UFO kunnen zijn. (voelsprieten wegwerken)Zou iemand dan weten hoe die foto is gemaakt?

Toegevoegd na 4 minuten:
Dit vraag ik omdat er vaak trucagebeelden worden gebruikt bij zogenaamde Ufo's

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke foto?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuke vraag!!

Het beste antwoord

Nee. Dat zou iemand niet weten. Sterker nog: Dat is niet relevant meer. Tegenwoordig weet 99,9% van de mensen dat je foto's heel makkeljik kan compbineren, veranderen. Immers, na het zien van Avatar kan niemand ontkennen dat je met computer zeer fraaie levensechte dingen kan maken. Een foto is derhalve ook geen sluitend bewijs meer dat iets bestaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Goede foto!, ik denk door het raam. de slak zat er op en de camera is scherp gesteld op de lucht..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat het een goede foto is dat ziet iedereen..
maar dat was haar vraag niet en je geeft op haar vraag geen antwoord!
ik denk een expert op gebied van slakken het zeker zal zien vaak zijn foto's van ufo's erg onduidelijk.en dat is in jou geval niet het gaat hier om de naaktslak zo te zien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je de foto een beetje bijwerkt dan denk ik dat er best wel wat mensen in kunnen trappen.
misschien een beetje licht erachter weg laten komen ofzo. zodat het wat oplicht.
13 jaar geleden
Zelfs onbewerkt weet je niet hoe die foto gemaakt is. Misschien heb je de slak zelf op de goeie plek vastgeplakt, hem optisch in de foto getruukt, of wellicht heb je dagenlang zitten wachten op de juiste omstandigheden. Wie zal het ooit weten? Is het eigenlijk wel een slak?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een slak die op mijn raam zat.Niks vastgeplakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weet rembem wel denk ik. Hij wil denk ik alleen aangeven dat zélfs onbewerkt mensen het niet weten, dus ook niet als hij wel bewerkt is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke!
Ik denk dat er wel mensen zijn die, ook na bewerking, wel kunnen zien dat dat geen ufo is. Op de meeste foto's en videobeelden van ufo is het allemaal vrij vaag, korrelig en het object wat gefotografeerd wordt beweegt meestal. Zodat je een zeer onduidelijk foto krijgt. Dat is bij jouw foto allemaal niet het geval. Maar misschien kun je dat wel voor elkaar krijgen op de computer. Geen idee ik ben daar niet zo handig in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben er niets mee van plan hoor!