Kan quickoffice documenten (foto's, word, pdf) uit een zip uitpakken? #durftevragen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik weet niet of ik de vraag goed begrijp, maar hier gaat 'ie:

Als je iets (wat het dan ook is) uit een Zip/RAR wilt uitpakken, moet je zorgen dat je WinRAR geïnstalleerd hebt. (dat is gratis, zie bron)
Als je dit gedaan hebt ga je gewoon naar de map waar de Zip-file staat, rechtsklik op het bestand en kies "Extract Here".

Dat is de makkelijkste manier; de bestanden komen dan in die map terecht.

Hier kun je het downloaden: