Wat is het grootste wonder dat je kent/hebt gehoord/ hebt meegemaakt?

Hebben er ooit gebeurtenissen plaats gevonden die je niet kon verklaren maar die wel heel speciaal waren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (8)

Het plaatsen van de Hunnebedden?
13 jaar geleden
Ineens was ik er...
13 jaar geleden
Mijn vader, die na zijn overlijden nog even contact maakte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
dat heb ik ook met mijn moeder gehad...
dus het kan wel!
mijn man zei dat ik het gewild had haar te zien en dat het niet kon!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het weet, dan weet je het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zo is het!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik echt niet snappen is dat mensen voor zo'n persoonlijk een antwoord een minduim gaan lopen uitdelen.
Er zal hier wel iemand een hekel aan me hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat gevoel heb ik ook!
heb al zovaak gevraagd als je een minduim geeft leg dan even uit waarom?
maar kennelijk vind men het leuk!
ik geef bijna nooit een minduim alleen als het antwoord nergens over gaat maar dan leg ik ook uit waarom!!
maar ik heb al door wie bij mij steeds het doet
ik hou het in de gaten door te kijken wanneer die begint met antwoorden en gelijk staan bij mij allemaal minnetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg bijna standaard voor ieder antwoord dat ik geef een minduim. Maakt niet uit waar het over gaat.
Jammer hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1711 x ook een +
ben zo vrij geweest even je profiel te bekijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Skusme,waarschijnlijk weet je dat ik absoluut niet van het spirituele houd,maar om dan een minnetje te gaan geven,gaat me toch te ver.Als een antwoord aantoonbaar fout is,zal ik er wel één uitdelen,maar zelfs dat maar mondjesmaat.
Vergeet niet dat er ook hier(helaas) ettertjes rondlopen die er een genoegen in scheppen de min knop te hanteren.
En dan zijn er ook nog figuren,die,als je ze één keer tegen de haren hebt ingstreken,maar door blijven gaan met je te minnen.Maar ja,het zij zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een bijzonder mooie ervaring! Dat vergeet je never meer...+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor jullie fijne reacties! Ik heb contact gehad met GV met een klacht over die idiote minnen overal, en er is inmiddels een notoire minduimer verwijderd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik mag hopen,voorgoed!
dat ik 14 jaar geleden een ernstig auto ongeluk heb overleefd!
en dat ik er maar met 9 botbreuken vanaf ben gekomen!
dat is mijn grootste wonder wat ik heb meegemaakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vriend die een hersenberoerte had gehad sprak toen hij na 3 dagen bijkwam in het ziekenhuis ineens vloeiend Frans terwijl hij dat nooit geleerd heeft!
Hij kon trouwens ook gewoon nog Nederlands praten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het grootste wonder voor mij is dat er nog steeds mensen in wonderen geloven. Dat vind ik heel bijzonder en kan ik niet verklaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou of t echt een wonder is weet ik niet maar vermoedelijk heb ik een geest verschijning gezien.
ik woonde destijds nu ongeveer 4 jaar geleden, 3 hoog in een flatje . en t was ongeveer 11 uur s avonds. ik lag al een klein uurtje in bed te wachten tot mijn vriend thuis kwam van t werk. meestal als ie middag dienst heeft is hij rond half 12 snachts /s avonds weer thuis.
En ineens leek het alsof het ietwat lichter werd in t overloopje. we slapen altijd standaart met de slaapkamer deur open zodat we eventuele geluiden uit de kinder kamer beter horen (huilen, ruzie enz)en ik zie in een keer op de muur aan de ander kant van de slaapkamer naast de kast een schaduw die een beetje danste, en een bukkende beweging maakte.Ik dacht he is mijn vriend nu al thuis? das snel t is nog geen half 12. en ineens was het weer verdwenen.(die schaduw) Ik die helemaal in de veronderstelling dat hij het was draaide me helemaal chagerijnig om ,omdat ie niet even de slaapkamer in was gekomen om me een nachtzoen te geven. En mokkend en piekerend over die niet gekregen zoen hoorde ik ineens de sleutel in de deur.
ik kon aan de voetstappen horen dat het mijn vriend was die thuis kwam en naar boven toe liep de slaapkamer in kwam en me gewoon een kus gaf. Gewoon keurig op de gewone tijd zoals altijd.
Dus ik vertelde hem direct wat ik zag. de kinderen waren het niet want de oudste wass niet thuis en de jongste was toen 1 en kon toen nog niet zelf uit zijn bedje klimmen bovendien zou dan de schaduw niet overeen komen met de schaduw van een kind van 1 jaar. omdat we dus 3 hoog woonde kon het ook geen schaduw van een voorbijganger zijn en er was verder ook niemand anders in huis geen inbreker ofzo.
volgens mijn vriend was het gewoon maar een droom.
maar ik was nog wakker dat weet ik 100% zeker!
Eigenlijk hoopte ik het voorval na al die jaren te kunnen vergeten maar het blijft me bij en of t dus een wonder is weet ik niet maar t is me absoluut bij gebleven.t heeft een behoorlijke indruk gemaakt op mij. vandaar dat dit mijn antwoord is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ik twee keer achter elkaar de toto won,en daarna 12 jr alleen maar kleine prijzen