Weet iemand wat voor horloge dit is?

op de achterkant zit een logo weet iemand welk merk het is en eventueel het type horloge.
Alvast super bedankt.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Overig
2.9K

Antwoorden (2)

Eichmuller quartz zak horloge met verschillen achter kanten.
4 jaar geleden
paulus811
4 jaar geleden
goed gevonden. Niet echt een duur ding voor 79 euro...
SimonV
4 jaar geleden
Ik betwijfel of dit klopt. Zakhorloges met zulke mooie sierwijzers werden in de 19e eeuw gemaakt. Eichmuller werd in 1950 opgericht.
Dit kan dus nooit een Eichmuller zijn. https://www.horloge-sale.nl/eichmuller-horloges-online-kopen/
Aan het logo te zien is dit een oud Omega zakhorloge.
Aan de achterkant te zien. Het logo van Omega ziet er natuurlijk uit als het omega-teken.
Nog preciezer: het is een horloge van La Generale Watch Co, in 1903 overgegaan in Omega.
Op deze horloges werden op de wijzerplaat nog niet het omega-teken geplaatst.
SimonV