Kom ik het PSV stadion binnen bij #GuusMeeuwis met een videocamera?

Ik heb wel een telefoon, maar de opname kwaliteit daarvanis bagger

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Foto- en filmcamera’s
Kleine modellen fotocamera’s zullen niet in beslag genomen worden. Ook zullen mobiele telefoons, waar foto’s of filmopnamen mee gemaakt kunnen worden, niet worden afgepakt. Het is echter niet toegestaan om de opnamen of foto’s die jij gemaakt hebt voor commerciële doeleinden te gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je van ver komt, zou ik het niet proberen. Grote kans dat het niet mag, dus dat je hem in moet leveren of dat je hem ergens anders moet laten. In je auto kan, maar als je met de trein komt wordt dat lastig.

Ik zou het risico niet nemen. En dan nog, de DVD opnames zijn er niet voor niks ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een goede telefoon blackberry,etc..

ik heb 5 megapixel ik maak er perfect video`s mee.