Ik denk niemand.Maar als er weer eens wat ergs gebeurt(bv incest moord etc ),denk ik 50%minimaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen Timothy MC Veigh de doodstraf in the Usa in 2001 kreeg vond 33% het terecht,herinder ik me van het Journaal

Dus zeg maar 1 op de 3,ligt er wel aan wie en hoe,Het heeft met heel veel factoren te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand die een ander vermoord heeft, moet naar mijn inzien levenslang krijgen, goed begeleid worden, vaak is het zo als deze mensen weer vrij komen, ze in herhaling terug vallen. Ben niet voor de doodstraf. De ziel kan beter op aarde worden gecorrigeerd. In het hiernamaals gaat het moeilijker voor een lage ziel. (Heb ik gelezen in één van mijn boeken.)