hoe pik je de lesbische vriendin van je ex in?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

door rustig af te wachten wat er gebeurd als je haar wel toont dat je aanwezig bent, maar er niet te dicht bovenop gaat zitten. ze moet nog wennen aan het idee dat mannen ook best aantrekkelijke partners zijn. ze is tenslotte lesbisch!

Dan moet je haar betere sex aanbieden,jalouzie opwekken

Dat doe je niet . Laat die lesbische vriendin van je ex in haar waarde. En doe nooit iemand iets aan ( zelfs je ex niet ) , wat je niet wilt dat het jou zou gebeuren. Als je dat toch doet dan zal het eens als een boemerang op je kunnen terugvallen .

Flirten, lieve leuke spannende smsjes of krabbels sturen, je ex en die vriendin tegen elkaar opstoken en het meisje war je op valt steunen en troost bieden.

Als ik er nu even van uit ga dat jij dus ( man) je vriendin bent kwijt geraakt aan een leuke meid, dan kan ik je nu wel zeggen dat deze lesbische dame hier echt niet zal intrappen. Helemaal niet al je zo ontzettend je best gaat doet om wraak te nemen. Waarschijnlijk heeft ze niet eens interesse in mannen. Mocht ik er helemaal naast zitten, dan komt dat omdat je niet veel info hebt gegeven. Het kan net zo goed zijn dat je zelf vrouw bent en jouw vriendin er vandoor is met een ander. Feit blijft het is heel sneu, maar zo is het leven en laat je niet verlagen tot zulke dingen, daar heb je alleen je zelf maar mee ben ik bang, en het verwerkingsproces duurd alleen maar langer... zoek gewoon een leuke nieuwe vriend of vriendin die jou wel waard is.

Je weet op wat voor type ze valt, dus welke kleding/ make-up etc je aan kunt doen. Veel drank en een dansje kan veel losmaken.

Ik ben ertegen om mensen te Gebruiken om je doel te bereiken, n.l. vraag op je ex. Wees volwassen. Je ex is je ex en ga door met je leven. En maak mij niet zo boos! Toegevoegd na 28 seconden: vraag is wraak

Wie ben je dat je denkt dat je dat kunt? Met jouw mentaliteit ?

Als U een man bent,NIET. En als U een HEER bent,zelfs niet aan denken!

Euhm, niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100