Waarom mag ik niet meer stemmen op antwoorden?

Krijg nu als ik probeer te stemmen de melding 'je mag niet meer stemmen op antwoorden' Am I a bad boy?

EDIT: Blijkt dat het me ontnomen is omdat ik in verhouding te veel duimpjes naar beneden gaf. Een applaus voor de vrijheid van meningsuiting! ofzo

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Morgen weer een dag!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Soms heb je wat weinig respect, deboender...

Ik zie dat je heel lollig bent, dat klopt, maar soms is het een beetje weinig respect...

re-spect = weder zien... Dus als je geen respect toont, wil een ander je liever niet "weer zien"...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zie niet waar je het antwoord op de vraag verstopt hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is je ontnomen die mogelijkheid... als je de verantwoordelijkheid niet neemt, dan wordt die je afgepakt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, iemand die niet wil verstaan, heeft aan hele betogen nog niet genoeg om te begrijpen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is waarom ik weinig respect heb voor sommige mensen op deze site. Omdat ze zijn zoals jij. Ongelovelijk niet slim dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als slimme jongen zou je toch zonder schrijffouten moeten kunnen schrijven, alweer door de mand gevallen. on·ge·lo·fe·lijk, on·ge·loof·lijk bn, bw
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb wel alle respect voor jou... nog steeds... dank je voor je antwoord...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Welk antwoord?
@Prana als jij denkt dat spelling ook maar iets te maken heeft met intelligentie, dan blijkt daar uit dat het bij jou ontbreekt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb ook nooit beweerd dat ik zo slim ben, jij daarintegen.........
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb nooit beweerd dat ik slim ben, niet dat ik niet slim ben want dat ben ik wel.
Maar mijn reactie ging ook helemaal niet in op dat jij vond dat je zelf slim was, maar dat je ontkrachte dat ik slim was door op mijn spelling te wijzen. Dus jouw laatste reactie toont maar weer eens aan dat je inderdaad niet slim bent.
Snappie
Al teveel duimpjes uitgedeeld voor jouw niveau misschien?
Tot aan 100 mag je niet stemmen geloof ik het volgende niveau een x-aantal duimpjes, niveau verder weer meer etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik lees daar niks over bij help > punten, waar haal je die info vandaan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die meen ik toen ik net begon (zo'n twee weken geleden) ergens gelezen te hebben. Moet wel eerlijk toegeven dat ik het momenteel nergens meer kan vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het klopt dat je pas vanaf niveau 2 mag stemmen. Maar dan mag je wel onbeperkt stemmen. Er is geen dagelijkse limiet.
Ah als wat ik hierboven lees de reden is, hebben we dan onze negatief stemmer gevonden?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
LOL zou zo maar kunnen... :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee hoor, vergeet niet dat je maar 1 keer kan stemmen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat iemand veel heeft gestemd wil nog niet zeggen dat hij veel negatief heeft gestemd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
per antwoord inderdaad en da's best vaak
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eén van de dan misschien?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Ruud hoeft inderdaad niet, maar ik deel best vaak duimpjes uit en ben nog nooit aan m'n tax geweest.
en aangezien er hier een minstemmer rondhuppeld die bijna alles -1 geeft die moet dan wel snel aan z'n tax zitten.
maar het hoeft niet hoor laten we van het positieve uitgaan.
Deboender, dank voor de waardering namens allen :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen dank.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eén negatiefstemmer kan meerdere logins hebben. Mag niet, kan wel. Dan kun je wel ontzettend veel neerduimpjes uitdelen. Moet je wel enige vastbeslotenheid voor hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoveel tijd en zo weinig leven heb ik niet.
Zoek contact en vraag opheldering. Wij kunnen slechts gissen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ook op niveau 5 is er een limiet aan aantal reacties, duimpjes, etc.