hoeveel mensen lezen een flyer als ze de flyer aangereikt kkrijgen op straat?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Overig
2.5K
LeonardN
4 jaar geleden
Vaak nul en wordt deze gelijk op de grond gegooid, soms leest een persoon hem, maar zelden wordt de flyer doorgegeven zodat twee of meer mensen een flyer lezen.
Antoni
4 jaar geleden
@halloa, er is een verschil tussen aangereikt krijgen en aannemen. Iedereen die langsloopt, krijgt de flyer aangereikt, maar slechts weinigen nemen een flyer aan. Wie een flyer aanneemt, zal vrijwel altijd kijken over welk onderwerp de flyer gaat. Spreekt het onderwerp hem of haar aan, dan zal hij of zij de flyer lezen, maar dat geldt dus lang niet voor iedereen die zo'n flyer aanneemt. Persoonlijk vind ik de mensen die eerst vragen waar de flyer over gaat en op basis van het antwoord besluiten of ze de flyer aannemen, het verstandigst, maar dat doen maar weinig mensen.

Antwoorden (2)

Dit is afhankelijk van het onderwerp en of het een regionaal of landelijk item betreft. Het kan uiteenlopen van minder dan 10% tot wel 90%.
jc54
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
Je bent vergeten de bron te vermelden. Mij lijken deze percentages onwaarschijnlijk hoog.
Gemiddeld zal 80% van de ontvangen of opgedrongen flyers ‘snel gescand’ worden.
Slechts 20% zal gelezen worden als bij deze eerste scanning direct iets interessants in het hoog springt (Bijvoorbeeld korting voor een artikel dat de lezer gebruikt). De vormgeving van de flyer en aantrekkelijkheid van de informatie zijn doorslaggevend.
SimonV