Veel reclame en ook bladen , daarvan staat de achterste helft ten onderste boven .Waarom?

Wat is daarvan het nut?

13 jaar geleden
in: Overig
1K
Annswers
13 jaar geleden
Ik begrijp de vraag niet ben wel benieuwd wat je precies bedoelt.

Het beste antwoord

Dat wordt gedaan om extra aandacht te trekken,zodat je de hele folder gaat lezen. Persoonlijk vind ik het alleen maar irritant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
Beste antwoord omdat ik het zelf ook zeer irritant vind.Bedankt

Andere antwoorden (3)

2 verschillende folders of blad in 1. Bij reclame zie je bijvoorbeeld dat de 'tuin' en de 'woon' reclame ondersteboven zitten. Zo hoeven ze geen 2 verschillende folders uit te brengen. En hoeft de lezer niet de hele folder door te spitten maar direct naar het 'tuin' of 'woon' gedeelte te draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daardoor kun je direkt zien welk stuk van het blad je het eerste wilt inkijken, voor je gemak dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het extra opvalt, en je het met meer aandacht zal bekijken dan de andere advertenties.