In jezelf vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door je goed te verzorgen, op tijd naar de kapper te gaan, regelmatig nieuwe leuke kleren aanschaft, en een open en rechte houding aanneemt, dat kunnen beginnetjes zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door jezelf te (leren) kennen en te weten WAT je bent in plaats van WIE.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door je zelf complimenten te geven of als je in de spiegel kijkt zeggen dat je er best wel mag wezen.En door jezelf goed te verzorgen je zelf accepteren zoals je bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kun je niet krijgen maar wel verkrijgen:

door dingen te doen leer je dat je ze kunt, hoe meer je doet en leert hoe meer je aankunt.

Zelfvertrouwen is niet zozeer dat je jezelf leuk vindt enzo, maar dat je een gevoel van vertrouwen hebt in de toekomst; dat je alles aan zult kunnen waar je tegenaan loopt. En dat vertrouwen groeit wanneer je dingen aanpakt die je eigenlijk eng vindt of moeilijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Direct meer Zelfvertrouwen: 8 Manieren!

1. Kleed jezelf goed voor meer zelfvertrouwen
2. Zorg dat je in vorm bent voor meer zelfvertrouwen!
3. Werk aan je houding om zelfvertrouwen uit te stralen
4. Loop sneller en straal zelfvertrouwen uit!
5. Geef anderen complimenten om vol zelfvertrouwen over te komen
6. Wees dankbaar om zelfvertrouwen te ontwikkelen
7. Laat van je horen en lijk vol zelfvertrouwen
8. Ga op de eerste rij zitten, dan lijk je vol zelfvertrouwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi, dit zijn vooral tips die zich richten op hoe je overkomt bij anderen, en die dus niet zomaar antwoord geven op de vraag. Misschien kreeg je daardoor een minnetje van iemand. Aan de andere kant: FAKE IT TILL YOU MAKE IT gaat bij zelfvertrouwen wél vaak op, omdat je daarmee nieuwe dingen doet (die je eerst niet zou durven bijvoorbeeld) en daardoor merkt dat het wel oké is. Vooral puntje 3 van je houding; door rechtop te lopen voel je je sterker dan wanneer je schouders afzakken. Ook anderen complimentjes geven is er zo een, want dat geeft de gever al meteen goeie energie (mits je ze meent natuurlijk) en kan als bij-effect hebben dat je complimenten terugkrijgt om van te groeien.