wanneer krijg je een zaadlozing op welke leeftijd eigenlijk? ik ben nu 13 en masturbeer al ik krijg wel een orgasme maar dan komt er geen zaad uit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je leert in ieder geval snel, aan je vraag van 2 uur geleden te zien.

Antwoorden (4)

Dat zaad komt t.z.t. wel.Maak je geen zorgen,nu blijft tenminste je kleding of je laken schoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is per man verschillend.
De eerste keer zal zijn tussen de 13 en de 17 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed blijven oefenen, het komt vanzelf.
het zal vast niet zo lang meer duren het kan wel als je 13 bent. maar kan ook als je 14 bent hoor.
13 jaar geleden
Ik geef je dezelfde bron als bij je andere vraag, maar dan de pagina over de eerste zaadlozing. Het antwoord: gemiddeld ergens tussen de 11 en de 16. Je bent dus niet raar als je nog geen zaadlozing hebt gehad.