Ik heb een hondje als je hem een koekje of een stukje worst geeft is het hap en weg is het , hebben ze daar nu ook nog smaak van

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ze hebben wel degelijk smaak. Geef ze maar iets wat ze niet lust, ze zal het niet doorslikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ze weten heel goed dat ze iets lekkers krijgen.
maar let eens op wat er daarna gebeurt? ze kijken snel of er nog meer komt!!
Als dat niet zo is, dan pas likken ze hun bek af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij een hond gaat het puur om de maag vullen!
de smaak zit in de maag lijkt wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het reukorgaan van een hond is meer ontwikkeld dan zijn smaakpapillen,dus bij veel honden is het dan HAP-SNAP-WEG! Als jullie hond z'n eten ook te snel naar binnen werkt,is er een ANTI-SCHROK-BAK!En geef hem of haar niet te veel koekjes en worstjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze proeven dit zeker wel. Maar mijn ervaring is dat dit "happen en gelijk doorslikken" per hond verschillend is. Ik heb 3 honden, eentje hapt en slikt en de andere 2 nemen het zachtjes aan en kauwen min of meer(afhankelijk hoe groot het koekje oid is) Wat ik ooit gehoord heb om een hond te leren om iets zachtjes aan te nemen is om het koekje oid op een lepel te geven.