Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een hondje als je hem een koekje of een stukje worst geeft is het hap en weg is het , hebben ze daar nu ook nog smaak van

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
635

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze hebben wel degelijk smaak. Geef ze maar iets wat ze niet lust, ze zal het niet doorslikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ze weten heel goed dat ze iets lekkers krijgen.
maar let eens op wat er daarna gebeurt? ze kijken snel of er nog meer komt!!
Als dat niet zo is, dan pas likken ze hun bek af
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij een hond gaat het puur om de maag vullen!
de smaak zit in de maag lijkt wel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het reukorgaan van een hond is meer ontwikkeld dan zijn smaakpapillen,dus bij veel honden is het dan HAP-SNAP-WEG! Als jullie hond z'n eten ook te snel naar binnen werkt,is er een ANTI-SCHROK-BAK!En geef hem of haar niet te veel koekjes en worstjes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze proeven dit zeker wel. Maar mijn ervaring is dat dit "happen en gelijk doorslikken" per hond verschillend is. Ik heb 3 honden, eentje hapt en slikt en de andere 2 nemen het zachtjes aan en kauwen min of meer(afhankelijk hoe groot het koekje oid is) Wat ik ooit gehoord heb om een hond te leren om iets zachtjes aan te nemen is om het koekje oid op een lepel te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding