Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

je liefde komt trug na 3jaren weer tegen

die jongen was mijn eerste liefde echt de eeste die kus gaf op mijn wang k liet hem nooit weten dat ik hem ook erg leuk vind, en toen voor het laats zag ik hem in auto en hij schreeuwde Iloveyou en toen heb ik hem nooit meer gezien want hij ging turg naar zijn land
en gister NA 3 JAAR LATER
ben ik hem tegengekomen kzat te lopen met vriendin door park opeens k hoor mijn naam, van heel ver k dach k loop door zkr zo n sukketlje en toen zag k iemand achter mij aan renne diegene schreeuwde mijn naam ik wachte en hij kwam naar mij toe hij zei weer mijn naam k keek hem aan k dach hij komt mij echt bekend voor maar k liep door!!
en toen dacht k na k dach omg hij was die jongen die ik zo leuk vond en toen wegging en nooit meer zag
en toen riep ik zijn naam hij stopte maar ik liep dooor!
help wat moet k doen

Toegevoegd na 4 minuten:
wat moet k doen, moet ik hem vinden of weer terug gaan naar die plek waar ik hem heb gezien. en is het de moeite wel waard?

Toegevoegd na 7 minuten:
maar het is ook hij begrijpt geen nederlands, hij is gekomen hier op vakantie 3 jaar geleden maaktte hij mij ook duidelijk dat hij ooit weer trug komt, maar als k hem naar hem toe ga en hij weer naar zijn land moet gaan dan zit ik hier met gebroken hart

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
441

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

niet doorlopen in het vervolg...

en als je hem toch graag weer wilt zien..ga hem zoeken, vraag bekenden van hem of hij weer hier woont, waar hij woont of zoek hem op hyves ofzo...

je komt hem vast wel weer tegen..succes :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is knap stom! heb je nog adresgegevens? email? hyves? om hem te wat te laten weten? anders dan raak je hem voor de tweede keer kwijt! dus ga er achter aan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat je moet doen ? wat wil je zelf? ?? wil je wat met hem ? of wil je niks met hem ??

als je wat wil moet je zorgen dat je hem weer vind nu hij in de buurt is. en zeg dan gewoon datje hem leuk vind.
als je niks wil niks meer mee doen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding