Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Uiteraard zit er bar weinig kaas op deze pizza.Wordt het nog tasty als ik mijn eigen kaas erop doe en hem dan in de oven schuif?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
758

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Als je van kaas houd wel, als je niet van kaas houd, dan niet echt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,lekker hoor. Doe ik zelf ook wel eens. Niet te lang,gewoon tot de kaas gesmolten is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een pizza altijd opvrolijken met extra kaas of plakjes worst, wordt hij niet slechter van
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Jazekers!
Je kunt hem zelfs veel "tasty-er"maken door zelf extra kaas toe te voegen! Ikzelf doe soms ook wat verse knoflook erover! Dit doe ik regelmatig bij kant en klaar pizza's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist veel lekkerder. Als ik een pizza koop gooi ik er nog het een en ander overheen. Kaas, oregano, mozerella, salami, ananas, verse champignons, paprika. Noem maar op wat je lekker vindt. Niet alles tegelijk uiteraard. Even op bovenwarmte in de oven en eet smakelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het dan niet lekkerder om een kale bodem te nemen of zelf te bakken en zelf je saus en de rest er op te doen?
Een kant en klare pizza heeft toch altijd een chemische smaak vind ik namelijk.
Misschien moet je een ander merk pizza kopen. Maar soms doe ik er zelf ook kaas overheen. Waar ik geen kaas op doe is pizza van restorante.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat jouw smaak is, zou ik het zeker doen. Meestal eten wij zelfgemaakte pizza, maar als het een kant-en-klare pizza is, dan voorzien we die ook vaak van extra kaas, ui, paprika, kruiden, etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, je pizza wordt lekkerder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor, doe ik ook zo vaak :) ze doen niet zo royaal met de spullen die ze erop doen dus moet ik het er zelf maar bij stoppen. Daarom koop ik vaak gewoon piazzabodems en beleg ze zelf naar eigen smaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding