rare vraag: Hoe zet je over het algemeen een: -Vaatwasser -droger -Wasmachine Aan? ik moet het in een werkstuk zetten, geen idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is de bedoeling van de werkstuk niet dat je het zelf thuis uitprobeert? In vrijwel alle huishoudens is tegenwoordig toch minstens een wasautomaat te vinden, vraag aan één van je ouders om eens samen een was te doen. Dan kun je meteen fotootjes maken voor in je werkstuk. En als je later op jezelf gaat wonen, of als je ouders er een keer niet zijn, is het reuzehandig om dit zelf te kunnen.

Antwoorden (6)

inladen met vieze was/afwas zeep toevoegen en op start drukken nadat je het gewenste programma hebt gekozen
let wel op de temperatuur bij verschillende kledingstukken

droger: was geschikt voor droger in droger doen gewenste programma kiezen en op start drukken
deze was is dus wel eerst gewassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het indrukken van de aan/uit knop en vervolgens kiezen van het juiste programma.
paulus811
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Bij mij is het precies andersom?!?!
paulus811
13 jaar geleden
Vaatwasser moet ik eerst aanzetten, daarna druk ik een knop in voor het programma. Als het apparaat uitstaat werkt die keuze niet. Droger kan in beide volgordes en hoe de wasmachine werkt heb ik gelukkig geen flauw idee van.
Dat gebeurt meestal met de aan/uitknop. Meestal ergens gesitueerd op de machine.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel,zo niet alle electrische apparatuur heeft een zogenaamde aan/uit knop. Vergewis je,dat het apparaat is aangesloten op het electriciteitsnet en druk daarna op die aan/uit knop. Door er nogmaals op te drukken zet men hem weer uit.Je hebt deze vraag op internet geplaatst,d.m.v. een computer,ook deze bevat zo'n knop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je even googled, op gebruiksaanwijzing ...machine kom je ze wel tegen, Ik denk zelfs compleet met tekeningetjes om je werkstuk op te fleuren.

Toegevoegd na 2 minuten:
sommige drogers of wasmachines hebben een beveiliging zodat de machine niet gaat draaien voordat de deur dicht is.
anneliez
13 jaar geleden
Een vaatwasmachine heb ik niet, maar mijn wasmachine zet ik als volgt aan: was erin, kraan open, ik draai de knop totaan het gewenste programma en trek hem uit. Dan tel ik tot 20 en doe het wasmiddel in het bakje waar het water al lustig doorheen stroomt. (Tot 20 tellen omdat anders teveel wasmiddel rechtstreeks naar de afvoer verdwijnt). Makkelijk, een kind kan de was doen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus 1 omdat je eventjes wacht vanwege het wasmiddel dat wegloopt.