Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een iPhone app die constant mijn GPS + 3G ontvangst trackt? Ik wil mijn klachtenbrief naar T-mobile met data ondersteunen.

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
936

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

GPS heeft niks te maken met T-mobile. Je telefoon ontvangt die signalen van satellieten die eigendom zijn van de federale overheid van de Verenigde Staten.

Om die app te zoeken zou ik je willen aanraden om de appstore te raadplegen en dan zoeken naar "data logging" e.d.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat GPS niets heeft te maken met T-Mobile, maar het gaat mij om waar ik ben als ik geen 3G dekking heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom gebruik je dan niet iets als google maps of de apple variant? Dan kan je op het moment dat je geen dekking hebt, een sterretje op de kaart zetten op de plek waar je je op dat moment bevindt...
Het heeft geen zin een klachtenbrief te sturen. T-mobile geeft toe dan hun netwerk een puinhoop is. Je kun je aansluiten bij de onderstaande link, die mensen eisen compensatie.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
T-Mobile is een drama. Hun netwerk kan de vraag niet aan. Facturen kloppen van geen kant. Als je een probleem met ze hebt, moet je gewoon aanhouden. Bijna altijd krijg je dan korting.

Ik heb meegemaakt dat ik een Blackberry in gebruik had. Ik kreeg zelden een juiste factuur toegezonden én ik had slecht ontvangst. Ik werd geadviseerd om over te stappen naar een iPhone. Dat was zo mogelijk nog erger. Na 4 maanden werd ik in het gelijk gesteld en is mijn contract ontbonden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding