Is er een iPhone app die constant mijn GPS + 3G ontvangst trackt? Ik wil mijn klachtenbrief naar T-mobile met data ondersteunen.

Weet jij het antwoord?

/2500

GPS heeft niks te maken met T-mobile. Je telefoon ontvangt die signalen van satellieten die eigendom zijn van de federale overheid van de Verenigde Staten. Om die app te zoeken zou ik je willen aanraden om de appstore te raadplegen en dan zoeken naar "data logging" e.d.

Het heeft geen zin een klachtenbrief te sturen. T-mobile geeft toe dan hun netwerk een puinhoop is. Je kun je aansluiten bij de onderstaande link, die mensen eisen compensatie.

Bronnen:
http://www.collectiefonrecht.nl/t-mobile

T-Mobile is een drama. Hun netwerk kan de vraag niet aan. Facturen kloppen van geen kant. Als je een probleem met ze hebt, moet je gewoon aanhouden. Bijna altijd krijg je dan korting. Ik heb meegemaakt dat ik een Blackberry in gebruik had. Ik kreeg zelden een juiste factuur toegezonden én ik had slecht ontvangst. Ik werd geadviseerd om over te stappen naar een iPhone. Dat was zo mogelijk nog erger. Na 4 maanden werd ik in het gelijk gesteld en is mijn contract ontbonden

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100