Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom staat er tegenwoordig steeds vaker een tekst binnenin een shirt of blouse?

Tekst die je niet meer kan lezen wanneer je het aantrekt.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
841

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

behalve een in een shirt of blouse vind je het ook wel in broeken en ondergoed. Bijvoorbeeld van Marlies Dekkers. Het is iets dat het kledingstuk speciaal maakt omdat eigenlijk alleen jij weet dat het er zit. Vaak is het iets grappigs, liefs of speciaals waardoor je een goed gevoel krijgt als je het aanttrekt. Een soort van klein geheimpje dus.. en als je dit ziet in de winkel zal je waarschijnlijk sneller het kledingstuk aankopen omdat het iets speciaals heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Heb je dan je shirt/ blouse niet binnenstebuiten aan?? Dat het op de buitenkant hoort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je bedoelt bijvoorbeeld die van Skidz. Hierbij is de print aan de binnenkant en deze schijnt een beetje door naar de buitenkant zodat je een speciaal effect krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Consumenten zien het vaak als een extra.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gelijk heb je. Waarschijnlijk is het hun (de marketeers) te doen om origineel te zijn. Ik zie er het nut niet van in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zal idd het onderscheidende proberen te zijn van de rest.

Moet wel zeggen de mooiste print die IN een shirt stond die ik ook gezien heb was zeg maar in op de rug net onder de rand van de hals: een heel was voorschrift met daaronder de vermelding: Take it to you mom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb je wel eens gemerkt hoe irritant zo'n ingenaaid merkje kan aanvoelen aan je nek? Ik haal de merkjes er altijd gelijk uit met een tornmesje. Je zou bijna denken dat fabrikanten het daarom zijn gaan doen. Ik vind het nu ideaal!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding