Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ja. De vraag is of jij en ik dat nog mee gaan maken.
We dachten ook dat ze Noord Ierland nooit zouden ophouden met elkaar op te blazen. Dat is ook gestopt.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (6)

Zolang de fossiele brandstoffen daar niet uitgeput zijn, zal er gezeur, en touwtrekkerij blijven! Dus ja de bronnen raken eens uitgeput! En dan dooft het kaarsje daar vanzelf!

Toegevoegd na 1 minuut:
Er blijft nog altijd religie over waar ze over kunnen twisten Enkel zonder olie als stok achter de deur, zal het snel in vergetelheid geraken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, ooit kan ook een miljoen jaar verder zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zeker, maar zolang we verslaafd zijn aan olie uit die regio zal de ellende voortduren. pak dus wat vaker de fiets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn heilige boek wordt gezegd dat de oorlog in midden oosten pas ophoud met de (Dag des oordeel) dus tot die dag komt er geen eind aan die oorlog...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu gok ik even dat je moslim bent (want ik ben in geen enkel heilig boek goed thuis). Maar betekend dit dan ook dat moslims niet willen meewerken aan vrede in het midden oosten? Het lijkt me als je gelooft dat iets toch nooit zal gebeuren dat je je ook niet inzet om het toch te proberen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding