Ja. De vraag is of jij en ik dat nog mee gaan maken.
We dachten ook dat ze Noord Ierland nooit zouden ophouden met elkaar op te blazen. Dat is ook gestopt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (6)

Zolang de fossiele brandstoffen daar niet uitgeput zijn, zal er gezeur, en touwtrekkerij blijven! Dus ja de bronnen raken eens uitgeput! En dan dooft het kaarsje daar vanzelf!

Toegevoegd na 1 minuut:
Er blijft nog altijd religie over waar ze over kunnen twisten Enkel zonder olie als stok achter de deur, zal het snel in vergetelheid geraken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, ooit kan ook een miljoen jaar verder zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zeker, maar zolang we verslaafd zijn aan olie uit die regio zal de ellende voortduren. pak dus wat vaker de fiets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn heilige boek wordt gezegd dat de oorlog in midden oosten pas ophoud met de (Dag des oordeel) dus tot die dag komt er geen eind aan die oorlog...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu gok ik even dat je moslim bent (want ik ben in geen enkel heilig boek goed thuis). Maar betekend dit dan ook dat moslims niet willen meewerken aan vrede in het midden oosten? Het lijkt me als je gelooft dat iets toch nooit zal gebeuren dat je je ook niet inzet om het toch te proberen?