Door wat wordt ik gebeten?

Na een nacht geslapen te hebben ontdekte ik op mijn schouder een paar jeukende bultjes. Ze waren te klein om van een mug te zijn, maar jeukten wel. Door wat ben ik gebeten of is het een allergie?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

heb je een hond of kat die vlooien kan hebben? dat zou het kunnen zijn, als de bultjes in rijtjes zijn. heb ik tenminste gehad. in dat geval moet je vaker douchen en huisdieren ertegen behandelen, en schoonmaken in het huis.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik zal kijken