Op marktplaats heb ik een micheal kors tas gevonden voor 25 euro 2e hands hoe weet ik of die echt is?

De binnenkant heeft tekentjes van ‘mk’ Ik kan niet zien of er een merk staat op de rits. Weten jullie of hij echt is?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
1.8K
Amadea
5 jaar geleden
Hier staat een foto van een échte, om te vergelijken: http://newenglandexpressivearts.com/wp-content/uploads/2017/12/Michael-Kors-Womens-Jet-Set-Travel-Satchelb.png
TurfGraver
5 jaar geleden
Merk (Michael Kors) staat er een beetje lullig op, maar wel goed gespeld :D
Maar tas tweedehands voor 25 euro terwijl nieuwprijs iets van 300 euro is gaf eigenlijk ook wel aan dat het niet echt is...

Antwoorden (1)

De prijs is zo belachelijk laag dat je daar al uit op kan maken dat deze MK tas niet echt is. Het is niet voor niets dat op MP het adagium geldt 'lijkt het te mooi om waar te zijn, wees dan gewaarschuwd'