Speel jij in het dagelijks leven een rol ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zoals Vondel al beweerde: het leven is een schouwtoneel, elk speelt zijn rol en krijgt zijn deel. Ja, alles wat je doet kan een rol zijn. Maar ik vereenzelvig me er niet teveel mee, want waar een rol verschijnt, verdwijnt een mens.

Jazeker, als figurant meestal en soms in de hoofdrol, bijvoorbeeld op ons trouwfeest. Toegevoegd op 12-06-2009 20:56:03 was deze vraag al niet eens gesteld? http://www.goeievraag.nl/vraag/jou-rol-doel-leven.8783

Ja heel veel rollen... Vader, minnaar, hulpverlener, vrijwilliger, zoon, partner, boodschappenjongen, huishouder, schoonmaker, logistiek medewerker, kostverdiener, restaurateur, reparateur, planner, enz enz...

Een rol van betekenis (mag ik hopen ;))

Ja zeker, want anders was ik er niet.

In mijn leven speel ik de hoofdrol. Ik vind mijn eigen behoeftes het belangrijkst.

Ooit iemand ontmoet die altijd en overal zichzelf en dezelfde was? Wel ff schrikken zeker?

Ik sta er nooit zo bij stil, maar denk dat iedereen wel een bepaalde bij-, hoofdrol speelt...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100