hoe krijg ik een vouw uit mijn ronde pet?

Mijn dsquared pet zo een met een ronde voorkant zit een vouw in... iemand enig idee hoe ik dit weer normaal krijg? Ik heb al geprobeerd terug te buigen maar dat wordt hem niet.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
6.8K
Amadea
5 jaar geleden
Kletsnat maken en dan in model weer laten drogen. Dus eerst een soort mal ervoor maken waarop de pet precies de juiste vorm krijgt.

Antwoorden (1)

Het antwoord moet helaas zijn dat dat niet gaat.

De klep wordt gesteund door een basismateriaal (vaak karton of plastic) en deze is in jouw geval gebroken. Zo'n breuk is onherstelbaar.

De enige oplossing is dat gebroken basismateriaal te vervangen door een goed exemplaar, maar met al die stiksels is daar geen beginnen aan.
Ivana
5 jaar geleden
Ozewiezewo....Overal is een beginnen aan. Het kost alleen een zee van tijd en inspanning om het tot een goed einde te brengen. Maar het kan! In dit geval kan ik je dus onmogelijk een 'duimpje' geven. :)