Heb een liv koffer van de VD, kan niet van cijverslot krijgen, heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De koffer bezorgde je in ieder geval een heel leuke Nickname !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je een koffer van de Vroom & Dreesman of van de VeiligheidsDienst of bedoel je wat anders :s?

Antwoorden (3)

Ga gewoon naar de winkel xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je code 0000 al geprobeerd? Meestal worden de koffers met deze cijFercode verkocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals al genoemd werd is de cijfercode standaard 0000.
Mocht dit niet de oplossing zijn dan raad ik je aan naar de winkel te gaan, je hebt natuurlijk niks aan een koffer die niet open kan.
Misschien krijg je een andere.