wat kan ik doen met mijn date?

Er komt zondag een hele leuke jongen bij mij, hij is vorige week ook al geweest en ben ook al een keer bij hem geweest. toen hebben we gewoon een film gekeken. ik kan hem maar 1 keer in de week zien omdat hij ver weg woont. zondag wil hij s ochtens al komen tot s avonds, dat vind ik heel leuk maar wat kunnen we dan doen? wil liever geen film kijken, hebben we al 2 keer gedaan en zwemmen wil hij egt niet, dus wat kunnen we dan doen? uit eten ofzo kan wel maar wat kunnen we de rest van de dag dan doen?
ik ben trouwens 17 jaar en de jongen is 20 jaar

kan iemand mij helpen????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Dierentuin, Picknick, Standwandeling, Naar musea, genoeg te verzinnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
etentje in een mooi restaurant,
werkt het beste!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heeft de vraagsteller zegt: "uit eten ofzo kan wel maar wat kunnen we de rest van de dag dan doen?"
Kristal
13 jaar geleden
wat raar... er staat een 0 bij reacties terwijl Nick een reactie heeft gegeven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie er nu 2 (3) :p
Je kunt je ook laten verrassen door hém.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Karten, sumoworstelen, lasergamen enz enz alles wat je maar kan doen in zo'n activiteiten centrum .. Nadeel is alleen dat je wel vaak word toegevoegd aan andere teams omdat je met zijn 2en bent.

Je kan ook ergens een terrasje doen, binnenkort laat het weer dat ook weer toe!

dagje parijs met de thalys ! 59 eu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Torrie ben zelf ook 20.. als we het nu hadden over 0 tot 16 dan had ik deze activiteiten ook niet aangegeven. karten kost je max 16 eu pp?
Ik zou zeker een activiteit in de buurt doen. Weet niet war je woont, maar is er een strand/bos/park waar je kunt wandelen of waar iets te zien is? Maak leuke foto's van en met elkaar. Of pak de tram naar een stad. Of zorg voor een extra fiets en ga een mooie rit maken. Of een boottocht. Anders zit je maar thuis op de bank. En dan samen voor het eten zorgen: gezellig koken.

En spreek dan voor een volgende keer gelijk af WAT je gaat doen. Samen bedenken.

Leuke dag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen een diner (voor)bereiden. Kan je meteen zien hoe hij in de keuken is... ;)
Eerst een voorgerecht, een hoofdgerecht en een nagerecht uitzoeken op internet. In de stad/het dorp gaan koffiedrinken en dan boodschappen gaan doen, daarna samen koken en na afloop samen afwassen.
Vergeet de aankleding van de tafel niet. Kaarsjes, mooi tafelkleed, een roos in een vaasje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen naar de zwarte markt in beverwijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rampenplan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo?