Iemand in Lelystad die onder mijn iPhone-scherm kan schoonmaken? Zit vol stof.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Heb je een stofzuiger? Dan kun je het zelf ook proberen, gewoon de slang erop zetten. Eventueel zo'n zacht tussenstukje erop plaatsen. Kans dat dat ook al helpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Dat gaat niet lukken. Daarvoor moet ie uit elkaar.
FILMPJE:
http://www.youtube.com/watch?v=t7BCe2Ml7VE
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cantare, daarom moet je altijd eerst de nummers op je SIM kaart kopieëren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed filmpje antwoordman, de stof is nu weg, maar hoe krijg ik hem weer dicht?
Het beste kan je naar een Apple-shop gaan. weet niet of die in Lelystad ook zit. In Amsterdam in elk geval wel. Als je er gewoon een of ander mannetje mee aan de slag laat gaan, heb je kans, dat je problemen krijgt met de garantie,