waarom is iedereen hier zo snel bereid om te helpen:p?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
misslobe
13 jaar geleden
Goeie vraag! Dat vind ik juist zo mooi aan deze site: geen vraag is te 'dom' en aan de antwoorden heb je vaak heel veel. Iedereen probeert je van alle kanten te helpen, super toch?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, geen 'vraag is te dom' .... dat trek ik graag ik twijfel. Er zijn een helehoop vragen waarop ik niet antwoord (vragen naar de bekende weg, vragen waarvan men het antwoord zelf al weet / geeft, vragen die ongeveer direct bij de eerste treffer van Google staan, vragen die al gevraagd zijn en ook nog direct terug te vinden zijn bij GV; noem dat maar geen domme vragen).

Het beste antwoord

- Omdat we er punten voor krijgen
- Omdat we ons ego strelen met het gevoel op veel vragen antwoord te weten.
- Omdat we gewoon behulpzaam zijn?

Één van de drie. Dit was een typisch geval van het eerste :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

waarschijnlijk omdat je graag een snel antwoord wil hebben
en er zijn best wel veel mensen online die dan toch even kijken en tijd hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms ook uit verveling wel.
niets beters te doen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oeps die was ik vergeten ;)
Om die reden is deze site opgezet : om vragen te stellen . en te laten beantwoorden !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat we van je houden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hèerlijk he het voelt als een warme deken, die onbekenden die je zomaar tijd geven en moeite doen, iets wat me allemaal missen in onze omgeving.
13 jaar geleden
Omdat we heel aardig zijn.