Gaat het morgenavond regenen in Utrecht of Amsterdam?

Za - avond , 29 mei 2010

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
itsme
13 jaar geleden
Ik geef morgen aan het eind van de middag wel antwoord. maar de kans dat het in Utrecht of Amsterdam gaat regenen is natuurlijk groter dan de kans op regen in Utrecht en Amsterdam. En de kans dat het droog is in Utrecht of Amsterdam is weer anders dan de kans dat het regent in Utrecht of Amsterdam, en dat is niet samen 100%.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de weersverwachting niet gelooft, waarom zou je ons dan geloven? Het antwoord is JA, maar jij hebt er niets aan.

Het beste antwoord

Daar is geen precies antwoord op te geven. Wel kan je de verwachting raadplegen.

Tot 3 uur vantevoren weet je meer via buienradar.

Toegevoegd na 7 minuten:
Op WeerOnline vind je weer mooiere plaatjes. In Amsterdam is er zaterdag- en zondagavond 70-80% kans op een beetje neerslag (2mm).

Urecht is ongeveer hetzelfde, zaterdag overdag iets beter dan Amsterdam, zondag is er iets meer kans op iets meer neerslag (3 mm).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou best eens kunnen,maar volgens het KNMI,is er ook een kans dat het droog blijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
95 % kans op regen die avond!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens de telegraaf wel,en zondag wordt t helemaal kletsnat