Wat is dit voor masker?

Laatst gevonden op straat. Ik ben reuze nieuwsgierig waar dit 'masker' voor bedoeld is!

Picture for question
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (1)

Het ziet er uit als een SM masker, bedoeld voor iemand die wil doen of hij/zij een hond is. Vaak gecombineerd met een riem, ketting, en soms speciale handschoenen erbij.
Het heet dacht ik ook 'doggyplay' of iets dergelijks. Ik ga verder geen links plaatsen, dat zijn allemaal 18+ sites, maar je snapt het idee wel.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
;-) En zoiets weet je dan gewoon :-D