Hoe verwijder je een naaktslak binnen?

Heel makkelijk jaja, maar ik vind hem zo vies er uit zien en ik ga bijna over mijn nek. Hij zit binnen in de hal.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

'Op alle slakken zout leggen' zeggen ze toch wel eens? Ik heb even voor je opgezocht dat dat zout dan met een naaktslak gaat doen.. enne.. het beest verschrompeld! Het dier wordt langzaam weggevreten door het zout. Nogal dieronvriendelijk dus. In onderstaand artikel staan 21 manieren om van de naaktslak af te komen. Dit artikel richt zich dan wel op de slakken buitenshuis, maar aan een tip als hieronder zul je toch ook zeker wel wat hebben. 'Eet een halve grapefruit of meloen leeg, leg de schil als een iglo in de tuin en snij er een stuk uit dat als deurtje dient. Slakken kruipen onder de schil en dan hoef je ze alleen nog maar op te rapen.' (onderstaande bron) Ik denk dat je dan de schil dicht kan knijpen (of de vorm er van te voren al een beetje inknijpen), zodat je het beest zonder dat je hem hoeft te zien zo in de schil in de vuilnisbak kan gooien. Bah vies bees... ik word er ook misselijk van. Veel succes!

Gooi er wat zout over heen, Even wachte en met een keukenpapiertje weggooien

Ik moet er ook niet aan denken, bah. Vraag een buurman/buurvrouw lief om hem weg te halen en netjes buiten neer te zetten. Doodmaken (die slak, niet de buurman) vind ik niet nodig.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100