Waarom zijn mods niet standaard niveau 10?

het zijn mods en die werken er toch voor deze site! waarom hebben ze dan niet oneindig veel punten en zijn ze al niveau 10?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarom zijn punten zo belangrijk? Ik zie het meer als tijdverdrijf waar ik ook nog wat wijzer van kan worden.

Het beste antwoord

Een moderator is niet "meer", maar heeft een extra taak, en dat is de boel hier in goede banen leiden. Daar hebben ze geen extra punten of niveaus voor nodig. Voor de rest zijn het gewone gebruikers als jij en ik, die voor hun plezier hier vragen beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Omdat de motivatie van anderen dan zou afnemen omdat ze dan niet in te halen zijn.

En ook een mod moet zich enigszins 'bewijzen'. De community kan aan de punten ongeveer zien hoe actief een mod op 't forum is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De moderatoren hebben sinds kort een mooie "M" op hun avatar geplakt gekregen. Daaraan zijn ze te herkennen en dit voegt wat mij betreft iets toe.

Ik zou toch werkelijk niet weten waaraan een standaard niveau 10 notering nu nog iets zou moeten bijdragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom wel? Wat schieten ze er mee op? Daarnaast is het zo dat punten halen geen doel op zich is. Ik denk dat de mods het ook niet belangrijk vinden hoeveel punten ze hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het dan lijkt of moderators altijd goeie antwoorden geven. Over het algemeen worden mensen met meer punten eerder gelooft dan mensen met heel weinig punten.

Iemand kan moderator zijn, maar regelmatig een compleet verkeerd antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mogen mods ook nog gewone mensen zijn?