Nog best duur, zo'n shirt laten bedrukken. Weet iemand een goedkoop adresje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Kijk eens hier, de vraag is al eerder gesteld.
http://www.goeievraag.nl/vraag/goedkoop-shirt-bedrukken.42928
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vistaprint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken nog wel een adresje alleen dat is best ver weg
Adres: Azari Yolu Sk 39
Woonplaats: Igdir
Land: Armenië

Graag gedaan;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou eventueel ook bij een knutsel winkel, of iets dat er op lijkt (misschien zelfs bruna) kunnen kijken voor papier waar je wat op kan printen, en vervolgens kun je dat dan op een t-shirt strijken..

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je vandaan komt.Maar op de groningse vismarkt zit een hele goeie.Die is ook niet zo duur tien euro volgens mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal betaal je de opstartkosten en dat is minimaal 10 euro, dan komt daar nog 1 of meerdere shirts bij die je ( natuurlijk) ook betaald.
Goedkoper is om ze zelf te maken met een speciaal soort printerpapier, de afbeelding in spiegelbeeld er op zetten en dan op je shirt strijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DPS Vlinderhof 11 in Oss. Ik weet niet of dit ver is voor jou, maar ik heb er ooit een keukenschort laten bedrukken met de klassefoto van mijn zoon voor zijn leerkracht. Kosten € 12,50

Toegevoegd na 22 seconden:
incl. schort