Waar kun je zo'n Breakdance muts kopen?

Zoiets als die op het plaatje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Het beste antwoord

Kijk eens bij Madhouse. Die zijn gespecialiseerd in Hip Hop / Breakdance kleding. Ik weet niet waar Madhouse allemaal winkels heeft, in ieder geval in Leiden, Amsterdam en de Zwarte Markt Beverwijk. Maar er zijn vast meer winkels in andere steden, het is een keten.

Anders moet je online kijken bij dat sort shops. Bijv. hier:
http://www.def-shop.com/en/?gclid=CNfTsbjV7KECFUcA4wodtUUIKg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij winkels gespecialiseerd in dat soort dans kleding enz. Waar ze ook zo'n mutsen kopen! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een sportwinkel of in een speciale winkel voor breakdance spullen en dergelijke.