Voor een spel heb ik moppen nodig waarvan de clou door ander kan worden afgemaakt

Ik zoek dus moppen waarvan ik de laatste zin niet noem, maar dan kan vragen: Hoe loopt het af?
Kunnen jullie me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (7)

Er lopen twee mannen over een brug.
Zegt de ene tegen de ander:
"..."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een man stapt in een taxi en geeft zijn bestemming op aan de chauffeur. Onderweg bedenkt hij zich en wil dat de chauffeur zeggen en tikt de man op zijn schouder. Deze schrikt geweldig,raakt de macht over het stuurkwijt en mist ternauwernood een paar fietsers en op het trotoir een paar voetgangers en stopt op 3 cm van een grote etalageruit.
De passagier biedt zijn excuus aan omdat hij de chauffeur heel erg heeft laten schrikken. Deze antwoordt echter:"Nee,meneer het is niet Uw schuld,maar het komt door het feit.. En nu de clou.
De chauffeur is pas die zelfde dag als taxichauffeur begonnen en heeft daarvoor 25 jaar op een lijkwagen gereden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is een dom blondje die in der naakie een handstand doet?

Een brunette die uit der bek stinkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er komen drie vrouwen uit de camping kantine die behoorlijk aangeschoten zijn, midden op het terrein van de camping struikelt er een over een dronken kerel, even zien wie het mag zijn, nou het is mijn piet niet, die heeft een grotere neus. Nummer twee voelt hem aan zijn oren, nee het is henk ook niet, de derde voelt hem in zijn kruis en zegt...........

Toegevoegd na 2 minuten:
Nu volgt de clou: het is niet iemand van deze camping.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bioloog bestudeert het leven van kikkers. Eén van zijn onderzoeken is uit te vinden hoe ver een kikker kan springen, dus hij zet de kikker op de grond, bij de startlijn en roept keihard: "Spring" tegen het beestje.
Het beestje maakt een enorme sprong, de bioloog meet de afstand en noteert het op zijn schrijfblok.

Vervolgens amputeerd hij één voorpootje van de kikker, hij zet hem weer neer, roept keihard "Spring". De kikker spring ongeveer net zo ver als de eerste keer.

De afstand wordt weer genoteerd en het tweede voorpootje wordt ook verwijdert. De kikker wordt weer neergezet, de bioloog schreeuwt weer: "spring".
De kikker springt weer, de afstand is iets minder als met twee pootjes, maar nog steeds niet slecht. De afstand wordt weer genoteerd.
Het eerste achterpootje verdwijnt, de kikker wordt weer neergezet, de bioloog schreeuwt weer "Spring" en de kikker springt. De afstand is niet echt groot meer. De bioloog noteert de afstand en ontdoet de kikker van zijn laatste pootje.
Hij zet hem weer neer en roept: "Spring".
De kikker blijft zitten. Hij roept nog eens: "Spring" Niets, de kikker blijft nog steeds zitten.

Wat is de conclusie van deze bioloog?

"Een kikker zonder poten is doof!".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Keihard lachen

Er is een ploeg van het elektriciteitsbedrijf bezig hoogspanningskabels te spannen in het weiland, als er een dom blondje langs komt. Zij kijkt omhoog en begint keihard te lachen.

Nog geen 5 minuten later gebeurt hetzelfde, één van de medewerkers begint zich eraan te ergeren en denkt bij zich zelf als dit nog eens gebeurt ga ik verhaal halen.

En ja hoor nog geen kwartier later komt er weer een dom blondje voorbij en die komt niet meer bij van het lachen. Hij klimt naar beneden en vraagt:
"Je bent al de derde die niet meer bij komt van het lachen, waar lachen jullie om?"
Zegt het domme blondje:
"Ach man, de koeien kunnen toch zo onder dat hek doorlopen."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verhaal beginnen over een blauw mannetje dat in een blauw bed wakker wordt en in zijn blauwe auto naar zijn werk gaat. Daar drinkt hij blauwe koffie en werkt hij aan een blauwe computer. Zo klets je 10 minuten door, waarbij alles blauw is.

En als clou zeg je 'ik ken m ook in het rood, groen en geel'
paulus811