Heeft het zin je horizon te verbreden wanneer de weg er naar toe alleen maar smaller wordt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Als jij je horizon wilt verbreden wel, want waar een wil is, komt vanzelf brede weg
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Vind ik wel. Specialisten genoeg maar kom maar eens om een generalist met verstand van zaken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
was het niet aristoteles die zei: "hoe meer ik weet, hoe minder ik weet". Het kan nooit kwaad om je context te vrgeroten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Juist daarom moet je je horizon blijven verbreden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, want hoe smaller de weg, hoe dichter je bij je horizon bent. Uiteraard in de veronderstelling dat je het bereiken van je horizon tot doel hebt gesteld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je je horizon verbreedt (uitzoomt) dan blijft de weg nog even breed maar zie je meer.