wat is ggwt?

Toegevoegd na 8 minuten:
pimstyle is weer 's het spoor bijster haha

Toegevoegd na 10 minuten:
wat is t nou echt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha. Het is echt de geelgerande watertor! Typ 'watertor' maar eens in bij de zoekfunctie dan ben je wel een avondje zoet denk ik.

Het beste antwoord

The one and only Yellow Sided Water Beetle, oftewel Geel Gerande Watertor.
Het is een echt bestaande roofkever.
Hij leeft overal waar langzaam stromend of stilstaand water is met veel waterplanten en insectenlarven ...

Op GV is het beestje berucht geworden nav de eerste Mass-post actie ooit, er werden zoveel vragen over dit beestje gesteld dat de Mods een beetje wanhopig werden en op een gegeven moment vragen gingen verwijderen.
Kortom: Hij staat model voor onderwerpen waar (te) veel over gevraagd wordt.

Wil je weten hoe het beestje eruit ziet, hij staat momenteel in mijn Avatar. Het is het bovenste beest, niet het onderste :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Schijnt een afkorting te zijn voor Groot Gloeiend Wonder Takje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
AWM
13 jaar geleden
LOL!
Dit is een gewaagde vraag.
Het is de door velen gevreesde (of geliefde) Geel Gerande Water Tor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Och, wist niet dat deze afkorting ook hiervoor gebruikt werd! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, we worden becomplimenteerd met een aantal minnetjes!
Goeievraag's Geelgerande Watertor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis Gele Wonder Telefoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gun Game Warriors team
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Carnavalsvereniging De Cascarvieten is het de hoogste onderscheiding die wordt uitgereikt. De afkorting GGWT staat voor Goud Gele Watertoren.
Amadea