Ik ga by de gemeente in de groenvoorziening werken. Wat kan ik voor werkzaamheden verwachten??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

schoffelen, bomen en struiken snoeien, grasmaaien, zwerfafval opruimen, nomen en struiken poten,
vijvers schoonhouden etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het bijhouden van de groenstroken. Houdt in dat je moet schoffelen, snoeien, grasmaaien, herplanten en verwijderen van begroeiing. Verder afvoer van het groenafval naar de gemeentelijke vuilstort.
13 jaar geleden
de troep tussen de struiken uit pulken

Toegevoegd na 1 uur:
en vooral oppassen voor injectie naalden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het begeiden van HALT jongeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
misschien is hij er zelf wel een
Veel hondenstront opruimen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schuttingen blauw schilderen