kralenbeurs

Hallo,

Ik kom er maar niet achter of er, behalve de Sieradenbeurs, nog andere beurzen zijn waar je, als zzp'er, kralen kunt zien en voelen voordat je ze inkoopt. Dit dus in plaats van kopen via het web. Heeft iemand daar een antwoord op?

groet, Ellen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (1)

Wel groothandels:
BEAD925.COM
Groothandel in zilveren en goud vermeil sieraadonderdelen
Viviane Moonen-van Schoubroeck
Roekenveldweg 5
6446 DK Brunssum - Nederland

BeadBrothers p/a De Zilverling
Hekelstraat 13
1811 BL Alkmaar
Tel:0031(0)72 5156459

Crystal, Stock, swarovski, zilver, 925, kralen, hanger, knopen, parel, stenen, bead, bicone
Adres: Hoogeveenenweg 110
Stad: Nieuwerkerk a/d Ijssel