Hoe weet ik of ik nog genoeg voor hem voel nu ik niet meer verliefd ben na ruim 2 jaar?

Ik heb al ruim 2 jaar een relatie. Ben niet meer verliefd. Het is zo dat je plaats maakt voor het 'houden van'. Maar hoe voel je dit? En hoe kom je er achter of je dit voelt? Hoe zien jullie je vriend, vriendin, als maatje voor het leven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

ja in het begin is er de verliefdheid maar daarna gaat dat gevoel weg en dat is heel normaal( alhoewel ik ook wel gehoord heb dat sommige altijd verliefd blijven) en dan kan er zich iets nieuws ontwikkelen en dat is houden van

ja en hoe weet je of je van iemand houd ?

smorgens als je wakker wordt dan denk je
( zomaar een voorbeeld)
wat kan ik vandaag doen om haar of hem gelukkig te maken
je doet dingen voor haar of hem ongevraagd

je koopt zomaar eens een kadoo

je belt overdag eens op om te vragen ... he wat ben je aan het doen

als je thuis komt dan moet diegene dat ook in je ogen kunnen zien dat je blij bent om er weer te zijn

je bent bezorgd als je partner niet zo goed in zijn of haar vel zit

je voelt je betrokken

trekt er veel op uit samen

heb het leuk en gezellig met elkaar

dan kan je wel zeggen denk ik dat je van je partner houdt en kan je maatjes zijn voor het leven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je er aan twijfelt of je nog genoeg voor de ander voelt, dan voel je niet meer genoeg voor de ander.

je twijfel geeft het antwoord.

als je van de ander zou houden, hoefde je deze vraag niet te stellen.

ik twijfel niet aan mijn gevoel voor mijn lief.
ik zie mijn lief als mijn maatje in het leven.
zonder enige twijfel.