Wat zal/kan ik doen (zie uitleg)?

Ik heb een account op een forum waar ik aan het begin iets te enthousiast was, toen werden er een heleboel mensen boos/kwaad op me. Na enkele maanden heb ik me gedrag en de posts bijgesteld naar het niveau van die site en toen zijn de meeste mensen die boos op me waren veel vriendelijker geworden.

Maar nu las ik gister een recente (dus goede post) van mij en kwam er dus achter dat er nog enkele mensen een pest hekel aan me hebben (door mijn gedrag in het begin), het is zelfs een beetje een bedreigende situatie.

Wat kan ik nu doen?
Moet ik me afmelden of moet ik daar blijven?

ALVAST BEDANKT.

Toegevoegd na 3 minuten:
BTW: de site naam houd ik liever prive, maar het is een schrijversforum.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb al 2 keer overwogen om weg te gaan, maar ik heb me allebei de keren laten om praten.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik heb de beheerder gemailt om verwijdering van mijn account.

Toegevoegd na 28 minuten:
De beheerder was me aan het begin ook zat, maar die is bijgedraaid, dus hij kent mijn situatie.

Toegevoegd na 33 minuten:
Dank voor jullie menig hierover, inmiddels ben ik van de site verwijdert (na mijn mailtje naar de beheerder). Ik ben ook van plan om na enkele maanden via een ander email adres weer een account te maken, met natuurlijk een heel andere gebruikersnaam.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Hou de eer aan jezelf en ga daar weg.

Zoek een andere forum.

Hopelijk heb je genoeg geleerd van je fouten zodat je op het volgende forum niet nog eens maakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1ste antwoord met het advies, wat ik uiteindelijk ook maar gedaan heb.

Andere antwoorden (6)

Ik zou me afmelden. Dit zorgt alleen maar voor stress en ongemak. Niet leuk dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet wat voor forum het is, maar kun je daar niet gewoon door prikken, niet iedereen hoeft je aardig te vinden... sterker nog dat kan niet.
gewoon vriendelijk blijven.. en lach ze gewoon keihard uit dat ze met bedreigingen komen, dat ze zich zo moeten gedragen om jou uit de buurt te houden.
als jij het maar naar je zin hebt daar, desnoods meld je je af, en opnieuw aan onder een nieuwe naam.

zorg wel dat niemand weet waar je woont en alles;)

Toegevoegd na 9 minuten:
als je account weer word overgepraat om te houden, kun je zeggen dat je dit doet als die mensen ophouden met bedreigen en weet ik veel wat ze doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 mogelijkheden:
1) of je gaat er weg of
2) je probeert de mensen die je in het harnas hebt gejaagd, persoonlijk aan te schrijven en schrijf hen dat het niet de bedoeling was om hen boos te maken.
3) je houdt geen rekening met wat anderen over je denken. Je kan nu eenmaal niet voor iedereen goed doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon doorgaan Youris. Ik vergeef je het verleden. Welkom back. Jij hoort er ook bij. En iedereen kan zijn leven beteren. Ik geef je de kans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je misschien uitleggen waarom je zegt: Ik geef je de kans.
Simpel: Je accuont verwijderen en als een nieuwe gebruiker daar opnieuw aanmelden. Zeker als je de situatie aand e beheerder uitlegt kan dat prima. Als je je dan gewoon goed gedraagt zal je geen problemen meer hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jouw was zou ik zo snel als mogelijk mijn account
verwijderen.