Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de gevolgen van gasaffakkelen in Nigeria door Shell?

Toegevoegd na 21 minuten:
http://www.nigeriabrandt.nl/afbeeldingen.php

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie foto's. Houd je er ook even rekening mee dat een pijpleiding waar olie in zit in een land als Nigeria constant aangeboord zal worden door lokale mensen om de olie er uit te stelen en dat dit geregeld explosies en lekkages tot gevolg heeft?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De natuur heeft die olie niet voor niks diep onder de grond verstopt maar wij moesten het weer vinden.
Het is een vies goedje wat we gebruiken. Dit kan onmogelijk goed zijn!! Zie de vieze dampen, ik wed dat je daar ook last van krijgt met ademhalen. Mogelijk heeft het verstrekkende gevolgen. Ik hoop dat er snel een halt te geroepen kan worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Is dit een vrag? of vraag je aandacht voor dit (terechte) punt?

iedereen kan denk ik de gevolgen wel raden. Kindersterfte veel zieken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het uit de grond halen van olie komt als bijproduct gas mee. Aangezien er in Nigeria geen infrastructuur is om dit gas rendabel af te voeren en te gebruiken wordt het verbrand. Dit heeft verder geen gevolgen voor iets of iemand. Geloof je daarentegen in de CO2 hoax dan zou je kunnen menen dat het enig kwaad kan voor het milieu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding