Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het strafbaar om voor de grap 0800 nr.s te bellen

Ik belde van middag porsche op, en toen zij ik dat ik een porsch qarerra wou kopen en hoe duur dat was. Ik had nr. Geheim gemaakt maar toch konden ze het zien dus hun terug bellen, en toen gingen ze dreigen met politie. Was ik strafbaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
874
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou zelfs strafbaar gesteld moeten worden deze vraag op GV te stellen.LOLBROEK.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee hoor, een nummer bellen en informatie vragen is niet strafbaar.
Dat ze het niet leuk vinden omdat jij hoogst waarschijnlijk toch geen Porsch gaat kopen, ja dat is jammer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

lijkt me niet, dus hij blufte. zou ik ook doen. op een callcenter werken is al zo'n k*tbaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat het strafbaar is, zo lang het niet om een hulplijn of nooddienst o.i.d. gaat.

Het is wel ontzettend kinderachtig.

En blijkbaar heeft Porsche ervaring met dit soort flauwekul, dus kunnen zij het wel aangeven bij
de politie als oplichting.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ho ho dat was geen oplichterij.
Je kunt je nummer wel geheim maken, maar zo'n knullige actie hebben ze snel door. Iemand die echt geïnterresseert is in een Porche CARRERA!! die belt niet op met de vraag wat het kost! Als je dit blijft doen kun je daarvoor gestraft worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding