Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

sinds 3 dagen bevriest mijn vista pc kan niets doen, alleen afsluiten door op de aan/uit knop te drukken

Sinds 3 dag ongeveer kan ik niets meer met de vista, wat een takkeprogramme, alleen maar problemen sinds kort.
Alles stopt, geen aanwijzer, kan niet op ctrl>alt>del, er gebeurt gewoon helemaal niets!
Het enigste wat ik kan doen is op de knop van aan/uit drukken en dan na verloop van tijd weer de pc aan doen.

Dit is toch geen doen, ik heb wel ergens gelezen dat de laatste updat van windows je router verstoord, en het idd meestal wanneer ik op het net bezig ben.

Weet iemand meer? Graag hoor ik ervan, Heeeeeel veel dank alvast

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
683

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan het beste alles wat op je computer staat op een usb of cd/dvd zetten, en dan je computer formateren.
Of ga eens langs bij iemand die er veel verstand van heeft,
bij bijvoorbeeld een computerwinkel.
Succes ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Is je PC geschikt voor Vista? Vista vreet geheugen. Heb je service pack 2 van Vista? Kan ook helpen! Voor de rest ben ik het helemaal met je eens: Vista is een kl*te versie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding