Probleem met zelf sigaretten maken

Hallo,

Ik ben sinds gister zelf sigaretten aan het maken om geld te besparen

maar ik heb een probleem de sigaret is meestal na 1 min, 1-5 min al op en er blijft te veel lucht in de sigaret hebben meer mensen hier last van of doe ik wat verkeerd?

Groetjes

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

de speerpunten koop geen shag maar sigarettentabak (tussen 10-15 euro per bus) trek het tabak wat uit elkaar verdeel het goed gooi het machientje een paar keer open en dicht, (niet het tabak er zelf helemaal in proppen) nu ligt er wat tabak aan de zijkanten duw dat naar het midden en herhaal de vorige stap succes

even iets meer shag gebruiken en het wat beter aanstampen. dat moet helpen en echt perfect krijg je het toch niet.

Bronnen:
Me opa XD

Probeer eens Andron's doubbe stix, Bij een goede sigaren zaak kunnen ze die voor je bestellen 15 euro voor 200 sigaretten en veel makkelijker te maken dan met losse shag. Het is eigenlijk een dunne lange sigaar waar je aan beide kanten een hulsje omheen doet en dan door midden knippen.

Toen ik nog rookte en zelf sigaretten maakte, tapte ik zeg maar een paar keer met de filterkant op tafel zodat de lege plekken werden opgevuld. Werkte altijd goed. Toegevoegd na 3 uur: Koop anders een weegschaaltje. Experimenteer hoeveel gram er van een bepaald soort tabak nodig is en je hebt in de toekomst altijd de perfecte sigaret.

In aanvulling op de antwoorden die al gegeven zijn : het is heel belangrijk dat je shag hoe droog is. Het moet dus droger zijn dan als je een shagje ervan zou draaien

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100