Weet iemand waar dit wapen van is?

Blauw schild, rond aan de onderkant, met boom en weegschaal

Toegevoegd na 15 minuten:
Het is naar alle waarschijnlijkheid van een land, eiland of dorp/stad, dus geen familiewapen

Toegevoegd na 50 minuten:
We worden met het werk naar een geheime locatie gebracht (dit kan ook het buitenland zijn!) en dit is één van de hints... Er stond bij vermeld "Land in zicht....."

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar heb je dit gevonden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Land in zicht" doet me aan zee denken, dus Zeeland (maar dat is het niet), of misschien een polder. Of een project dat zo heet misschien.
Is jullie uitstap ook werkgerelateerd? Dan zou het handig zijn om te weten in welke sector je werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Texel? Ander waddeneiland? Engeland?

Het beste antwoord

Officiële familiewapens staan geregistreerd. Daar kun je het nazoeken of navragen. Maar als je creatief bent kun je je eigen familiewapen ontwerpen.

http://www.wazamar.org/Familiewapens-in-de-Nederlanden/Familiewapens/a-famwap-wapens-zoeken.htm en nog veel meer sites via google.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ken dit wapen niet. Elk symbool en elke kleur staat voor een betekenis. Vraag anders eens rond in je familie of in de familie van dit wapen.

Toegevoegd na 12 minuten:
http://www.ngw.nl/heraldrywiki/index.php?title=Netherlands

Hier staan de provinciewapens en op alfabet de gemeentelijke wapens. Als je even tijd hebt ....:))