Wie kan mij helpen aan een eerlijke filatelist?

Ik zoek een eerlijke/oprechte filatelist in Drenthe die een postzegel verzameling kan taxeren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (2)

Midden in het centrum is een postzegelwinkel,de man runt de zaak al 30 jr

HIJ heeft een hele goede reputatie en is te vertrouwen,ga maar eens praten met hem

de zaak heet:de apeldoornse postzegelzaak

Toegevoegd na 30 minuten:
SORRY HET IS GEEN DRENTHE,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier zit er een:

Postzegel en Munten Centrale Emmen
kvkkaartrelatededit telefoongids
Kerkpad 43, 7811AN EMMEN (Drenthe)
Tel. +31-(0)591-640925
Rubriek: Winkels in postzegels
Trefwoorden:postzegel / en Muntencentrale Emmen / Postzegelcentrale / Muntencentrale / ... [22]
www.pmc-emmen.nl

Of die eerlijk is weet ik niet

Verder het adres van een club, wellicht kunnen zij je verder helpen:

http://www.pzvcoevorden.nl/

Toegevoegd na 56 seconden:
Of die oneerlijk is weet ik ook niet, ik ken hem niet bedoel ik.