degus vraag over het nacht hokje

ik heb een kooi met twee degus
mij vraag is moet het nacht hoktje van de degus boven in de kooi of onder in de kooi
m.v,g jan pijlman

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik heb ook al overal gekeeken maar kun ook al niks vinden
dus ik zal maar beneden zetten
m.v.g jan pijlman

Het beste antwoord

Wat een grappig dier, lijkt wat op een chinchilla.

Ik heb aardig wat sites voor je afgestruind maar nergens iets gevonden over de gewenste plaats van nachthok/nest.

Ik zou zeggen... plaats het zo stabiel mogelijk.
En zo dat je er zelf ook goed bij kan om het hokje schoon te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik heb ook al overal gekeeken maar kun ook al niks vinden
dus ik zal maar beneden zetten
m.v.g jan pijlman
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel voor je antwoord
ik zal nachthokje benede zetten

Andere antwoorden (1)

ik denk dat het misschien toch ergens tussen in kan :) niet te hoog en niet te laag...maar misschien weten andere dit beter...het zijn wel klimmertjes...