Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel jaar is het leeftijdsverschil (zie uitleg)?

Ik heb met een vriend op msn een discussie over het leeftijd-verschil van een meisje en mij. We kunnen er maar niet uitkomen

Het meisje is geboren op: 14-12-1995.
Ik ben geboren op: 24-12-1993.

Wat is hier nu precies het verschil in leeftijd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
644

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

1 jaar, en 355 dagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Twee jaar. Die paar dagen doen er toch niet meer toe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verschil is bijna 2 jaar. Jij bent op 10 dagen na 2 jaar ouder. Om precies te zijn ; 1 jaar en 365-10=355 dagen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
Kan iemand me uitleggen wat hier fout aan is? Dit klopt volgens mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow,omdat je zegt dat hij ouder is,maar het meisje is ouder...(ik heb niet gemind hoor,ben niet zo kinderachtig)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou muts het meisje is echt jonger, die is van 95 en youris van 93, dus die uitleg klopt niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt gelijk...Jet....dan weet ik niet waar die 2 minnen voor staan,maar dat weet je hier nooit..ik geef ter compensatie maar een plus+
amc
13 jaar geleden
Soms heb je mensen die voor de lol minnen,ook al is het antwoord gewoon goed. Als je kijkt hebben ze allemaal een min, ook al zijn de antwoorden goed en dan zonder uitleg is gewoon 'min'. Toch bedankt voor je compensatie muts ( ik heb net het gevoel dat ik je uitscheldt met die naam). Ik hoop dat die + ook bedoeld is als goed antwoord?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding