Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke console is beter de ps3 of de xbox360?

ik ben van plan om een nieuwe console in huis te halen maar welke console is nou beter de playstation 3 of de xbox360 en is 12gb genoeg voor de ps3. kan iemand mij helpen
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
802
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
12 Gb is te weinig! Misschien bedoel je 120, wat ook niet heel veel is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
oke hoeveel is dan wel genoeg
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
500GB

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kwa prestaties maakt het niet veel uit
Persoonlijk ben ik meer fan van de 360 omdat de controller fijner speelt vind ik maar kwa prestaties en dergelijke merk je niet veel

Waar je rekening mee kun houden Is: welke spellen zijn er voor de 360 en welke voor de ps3 sommige zijn er maar voor 1 console

Ps3 heeft gratis online bij 360 moet je ervoor betalen

Maar het belangrijkste Is wat hebben je vrienden koop het zelfde als hun want dan kun je spellen wisselen en samen online spelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ps3 want je kunt gratis online spelen en de spellen zijn bijna hetzelfde maar zou je geen ps4 of Xbox one overwegen want er komen bijna geen spellen meer uit voor de ps3 en Xbox 360
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
nee, het gaat ook deels om de prijs en games kan je altijd nog 2dehands kopen. maar ik twijfel aan het feit dat er totaal geen games meer uitkomen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Naja voor bijvoorbeeld GTA 5 komen er geen updates meer en de grote nieuwe games zijn alleen pc Xbox one en ps4 je moet het natuurlijk zelf weten want een ps4 is best veel geld.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding